16 februari 2012

penkkis

Specialdag i skolan idag. Abina lämnar skolan och har morgonsamling, kastar karkki, springer omkring och skriker och åker iväg med lastbilar. Nästa år är det vår tur men jag har egentligen inget alls emot att få titta på när de har det roligt bara. Dessutom är det ju skönt med ännu en (den fjärde denhär veckan) skoldag nästan utan vanliga lektioner. Igår hade vi en alkoholföreläsning/teater som var lite av en överraskning. Det var en ganska ung kille (högst 35 kanske) som var alkoholist (nykter) och som berättade om sin alkoholism och allt sånt..
Men, idag har jag då några lektioner, abigrejer och en gammeldansövning (vår sista!) före jag slutar klockan 4. Sen ska jag hem en vända före det bär av till Esport för sista-minuten-träning. Helt sjukt att dagen som vi har förberett oss för och tänkt på sen slutet av sommaren (då jag köpte min klänning) plötsligt är i morgon ren. Hoppas det kommer bli bra.
p.s. sätter in några bilder från igår och idag när jag kommer hem ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar