23 februari 2012

thoughts running through my mind

Måst medge en sak. Eller berätta. Har funderat en tid nu på att ta paus med bloggandet. Mest för att det har känts som nånting jag måst göra, och så har jag inte varit riktigt nöjd med mina inlägg på länge. Förr tyckte jag det var superroligt att sätta ihop inlägg men nu har det bara känts som att alla inlägg blir helt likadana. Tänkte på dethär idag och kom fram till att jag nog inte tar en paus, kanske bara gör färre inlägg om dagen. Kanske. För trots allt älskar jag att skriva och att vara kreativ. Borde hitta nya sätt att vara det med bloggen kanske, så om nån har förslag--tell me! Så tänkte jag också be er säga om det finns nånting ni vill att jag ska skriva mer eller mindre om här? För fast jag mest av allt skriver för min egen skull, vad är det för idé att ha en blogg som ingen vill läsa? Haha, så berätta gärna vad ni tycker!
Hittade denhär på en blogg och tänkte att det ju är en tid sen jag senast gjorde nånting liknande så here we go:
A. Available: åh jaa! (eller, beror på vem som frågar)
B. Birthday: 12 maj --- om 79 dagar!
C. Crushing on: alla snyggingar ;)
D. Drink you last had: strawberry margarita
E. Easiest person to talk to: listan sku bli lång så: mina vänner
F. Favorite song: på topp 10 listan finns åtminstone: Shania Twain- Man! I feel like a woman --for old time's sake
G. Grossest memory: när jag såg en död orm.. usch
H. Hometown: Espoo, Esbo
I. In love with: min säng
J. Jealous of: alla tjejer med härligt långt hår
K. Killed someone: nope
L. Longest friendship: Linda och Linus. och Filippa :)
M. Milkshake flavour: jordgubb alla gånger!
N. Number of siblings: 3
O. One wish: ska inte skrivas ner eller sägas högt, då uppfylls den inte!
P. Person who you last called: Helena
Q. Question you ask the most: vad heter du?//har jag träffat honom förr?
R. Reason to smile: när man får tala med nån man tycker om
S. Song you last sang: Robin-Frontside Ollie
T. Time you wake up: skolmorgon: 7, annars: så sent som möjligt
U. Underwear colour: ljusblå atm
V. Violent moment: BodyCombat för en tid sen, haha
W. Worst habit: vakar sent utan orsak-för ofta!
X. X-ray you had: när jag föll på en fest och skadade handleden
Y. Your last time you cried: för en vecka sen
Z. Zodiac sign: oxe

2 kommentarer:

  1. Helt samma va du skriver men du får int sluta blogga fö din blogg e bäst!! :D

    SvaraRadera