16 februari 2012

dagen före

Blev lite förändringar i min dag. Jag skippade sista timmen och jag skippar att fara och träna. Satsar istället på att ta det lugnt och ladda för imorgon. Är helt otroligt taggad! Det gjorde nog saken bättre att alla i hela skolan var extra glada hela dagen, att abina sprang omkring och ritade på folk (på mig före jag ens hann in i skolan) och att vi inte hade ordentliga lektioner. Abinas morgonsamling var bra, fast som vanligt var den roligare för dem än för oss andra. De hade ganska många roliga nomineringar i år--bland annat var det årets våta dröm, årets leija och årets bratz. Själv fick jag också en nominering, haha. Fast jag måste upp två gånger, den andra var några bloggande tjejer från skolan som sku upp för "Blog Awards". Roligt. Efter att abina lämnade skolan blev det ovanligt lugnt och vi hade vår sista dansövning. Man märkte nog lite att alla börjar vara lite pirriga för imorgon ren. Kommer att bli awesome.
Nu ska jag se på en serie, ta ett långt bad följt av en lång dusch och sen ska jag sätta mina fejknaglar och gå sova tidigt.
igår
idag
jag (ser konstig ut), haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar