7 februari 2012

call me lazy (all my friends do)

Hej på er! Eftersom provveckan äntligen är slut (sista provet: "okej, jag gissar på varje uppgift") och varken Emma eller Linda kunde dra sig till Esport med mig, så åkte jag hem efter att ha fått ut två prov (franska 8, finska 9-), satte mig framför tvn med en kopp varm kakao och njöt av att på riktigt bara göra ingenting. Det kom förvånansvärt bra program faktiskt; Extreme Home Makeover (älskar!!!) och nåt modellprogram med snygga modeller.
För att kompensera att jag inte har tränat på länge ska jag träna lite ikväll (tänker bara på gammeldansen så får jag motivation så det räcker och blir över) och sen tar jag en superlång, varm dusch och går tidigt och lägger mig. I morgon början en ny period vilket är bra eftersom min motivation var urusel hela förra perioden. Men nu ska jag ännu se på lite serier som jag missat och sånt, ursäktar det urtråkiga inlägget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar