23 februari 2012

petra är bäst

Tjatja! Kände inte för att ta mig hem igår efter Helenas party så jag kom hem till Petra istället. Vi somnade nästan genast eftersom jag tror att vi båda var lite fulla. Hade stått på tågstationen och fnissat i en halvtimme så trötta var vi ju.
Jag ska inte stanna här hela dagen (för Petra ska till Sverige--jag vill ocksåå!) så jag tänker bara sätta mig framför tvn med HIMYM och massor filmer hemma. Sov helt för lite förra natten och åt helt för mycket igår så jag behöver ta det lugnt tror jag, haha. Konstigt att sportlovet snart är över förresten. Jag kan nog medge att jag tror att jag har fått tillbaka tillräckligt med ork för att ta mig igenom resten av skolåret utan större problem. Drömde till och med om att jag var i skolan inatt så det borde gå fint. Nu ska jag hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar