26 februari 2012

sportlov--sista dagen

Känns lite konstigt att sportlovet ren är över. Sjukt hur snabbt en vecka kan gå. Det är lite tråkigt att läsa om alla som har varit borta över lovet och haft superroligt, själv lider jag bara av ångest över att inte ha tränat. Lyckligtvis är det fint väder idag och jag ska träffa några vänner. Var vi ses eller vad vi gör är ännu oklart, men det kommer att bli roligt att se dem. Oberoende var vi hänger idag tänker jag använda all min energi till att gå dit, eller en bit i allafall. Har känt för en promenad i många dagar ren. Dessutom behöver jag få frisk luft, känner mig lite konstig och stressad. Antagligen för att jag har drömt om skolan de senaste tre nätterna. Måst verkligen satsa på att orka med skolan nu, sluta skolka och vara lite aktiv. Det belönas ju i slutändan. På tal om skolarbete så ska jag se på en film för engelskan som jag ska skriva om, har lite svårt att bestämma mig för vilken jag borde se då det finns så många bra som jag inte har sett. Haha, jobbigt eller hur?
efter dansen hade jag lösnaglar i en vecka, konstigt hur vant det kändes.. blev irriterad på dem igår though och drog bort dem (inte en så bra idé, tar faktiskt ganska ont). nu är det all natural som gäller = kort och fult haha
 snygga!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar