17 februari 2012

party people

Wohoo nu är det dags för efterfest! Eller, typ nu. Om nån tror att dethär är ett tidsinställt inlägg, du har rätt. Vi har dansat för föräldrarna (visar bilder bara jag orkar sätta mig framför datorn, vilket alltså är tidigast lördag kväll), druckit lite och ska nu iväg till Villa Haka för att äta middag och dricka lite (läs: mycket) till. Vår plan att åka limousin blev inte riktigt av så jag och fyra andra hoppar in i bilen med mina föräldrar och kör iväg. Vart vi ska på efter-efterfest vet jag inte ännu, men jag hoppas verkligen att festen fortsätter långt in på lördagen.
Vad jag har på mig nu och vad jag har haft på mig tidigare idag får ni se när jag sätter bilderna, men som ni vet är det ju little black dress och hooker-heels som gäller nu på kvällen. Är längre än de flesta med skorna men vem bryr sig?! Nu ska ni ha det så trevligt, det ska jag åtminstone!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar