28 februari 2012

here we go again

Sätter ett supersnabbt inlägg bara här nu, lovar ett ordentligt, stort och fint inlägg ikväll. Har fullt upp med det ena och det andra idag. Är faktiskt så stressad att jag går och gömmer mig under mitt täcke. Men nej, nu ska jag till famo och städa (och äta, inget tal om att träna här inte!) sen ska jag hem så snabbt som möjligt för att göra typ tusen läxor. Så roligt! Vet ni vad som gör allt bättre? Ska skriva en text om gammeldansen också, och har absolut ingen aning vad jag ska skriva. Roligt eller hur? Nu ska jag gå, ha det gött



._____________________.      en liten "val" (ser ju bättre ut på telefonen) istället för en bild, haha

2 kommentarer:

  1. ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!ONE DOES NOT SIMPLY!!!
    Having a hard time waiting

    SvaraRadera
    Svar
    1. loving you more everytime you say something. du e så söt. I SHALL NOT WANT TO WAIT FOR THURSDAY!!!

      Radera