21 februari 2012

sportlov--day 2

En del dagar bara är bra från den stunden som man vaknar. Man loggar in på facebook det första man gör (eftersom man bara är lite addicted) och ser att vänner både i Thailand och USA har skrivit åt en. Alltid roligt att höra från dem ju. Sen känner man att man inte bara kan sitta hemma men inte vet vad man ska göra. En del dagar är så bra att när man i den situationen skickar iväg ett meddelande som börjar med "Yo dawg" får en idé om en sleepover som svar. Idag är det en sån dag. Jag ska städa mitt superråddiga rum och sen ska jag till Emma för att baka och se på filmer hela natten. Skönt att inte behöva fundera på vad jag ska hitta på idag. Men nu måst jag verkligen ta itu med städandet, har skjutit upp det i veckor. Ha det bra!
tänkte tipsa er om mina favoritnagellack. isadoras nagellack är jättebra, hålls länge och torkar snabbt. kan inte leva utan dem!
färgen jag mest använder: pearly frost. love it
en fin bild (haha) på hur resultatet är
och så en bild på mig efter att jag vaknade--bara för att visa hur extremt råddigt mitt rum är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar