14 februari 2012

if everybody is a worm, you should be a glow worm

Har haft en helt otrolig dag. Ni vet såna dagar som gör att man på kvällen är på riktigt bra humör, idag har det varit en sån. Känns bra.
Först var det skola, sen tog jag tåget till Sello med Nadine, köpte lite nödvändiga saker till gammeldansen. Det tog längre än planerat och mitt tåg var jättesent, så jag bestämde mig för att skippa träningen. Tog tåget till grani, mötte upp Emma där, hyrde två filmer och for till henne. Resten av dagen låg vi bara på hennes säng och såg på film, pratade och åt. Myspys. En skitlyckad vändag alltså! Nu ska jag gå lägga mig i tid (kanske) och imorgon väntar ännu en rolig dag. Gonatt!
vi hade fortune-hjärtan som man fick i skolan idag. här har ni min
två filmer. såg bara den ena (den vänstra) och den var skitbra! vi satsade inte på en typisk snyftfilm utan på en triller istället, som var jättebra som sagt, fast vi trodde den sku vara dålig.. den andra har jag länge tänkt se och ska se så snart jag hinner!
för Ems :) haha----tack för en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar