5 februari 2012

we all need to eat

Har en liten paus i mitt läsande. Egentligen har jag läst färdigt hela kompendiet, har bara några tidningstexter och sånt kvar. Känns ganska bra när jag vet att jag har satsat till 100%. Senast jag gjorde det var resultatet bra och jag hoppas på det samma denhär gången. Senare idag ska jag se på nån film, kanske Law Abiding Citizen? Såg början av den för någon dag sen och tänkte att den kanske sku vara bra. Jag ska också städa mitt rum, om nån är intresserad. Det har varit full kaos i snart en vecka och efter att Petra var här var det som om en bomb sku ha slagit ner. Så, det blir storstädning idag.
provläsning på G. hade så lite energi att jag åt lite barnmat, haha
iPad, kompendie, papper, färgpennor, bananskal--allt man behöver för att läsa på prov

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar