25 februari 2012

we are the muses

Har haft en skön dag. Tiden har gått konstigt snabbt men det gör den väl när man har roligt. Vi åt (Sofu, Lotta och jag), var på impulsbio och så kom jag hem och åt den starkaste maträtten nånsin. Den var kanske inte egentligen så stark men jag brukar inte äta stark mat så för mig var det ganska hardcore. Bion på dagen var den första bästa, Kulman Pojat. För att vara en finsk film var den faktiskt bra, rolig åtminstone. Fick tips om några nya filmer jag vill se också, bland annat the Descendants. Nu ska jag äta lite glass (läs: minst en liter) och se på film med min familj. Laters!
Vet ni förresten vad jag tänker gå se på? Titanic 3D. Världens mest sorgliga film (eller, det är ju en klassiker i alla fall) som jag älskar och har gjort det sen jag såg den för kanske fem år sen första gången. Fast den var inte så sorglig de första gångerna.. I allafall så kommer det att vara helt jävla roligt att se den i 3D. Kommer ut på bio den 6 april!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar