11 februari 2012

jag älskar sirap

Har haft en superrolig kväll. Min familj är, som ni som känner mig kanske vet, lite galen. Så när vi på riktigt är samlade en hel kväll och äter och pratar blir det en hel del skratt, högljudda diskussioner och dåliga skämt. Snart ska vi, som brorsan sa: "han en grande finale på kvällen"--alltså se på film. Vilken film det blir vet jag inte ännu.
casual middagsoutfit, haha
kammusslor--så jäkla gott!
huvudrätt: potatis-whatever-it-is, mozzarellasallad och kött
creme brulée--mums!
Hoppas ni har en bra kväll! / Nicce

p.s. Vi provade en foundation som jag ska ha nästa fredag och den var superbra. Blev förvånad över hur den täckte alla små felaktigheter på huden (jag brukar vanligtvis inte använda annat än lite concealer). Måst bara komma ihåg att ta bort den ikväll före jag ska sova..!

2 kommentarer:

  1. va va de fö meikkivoide!?!?!?!?! i need it ti gammeldansen ! tell meeeee ! puss hej // filip

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja ska fråga Laura, de va nån hennes.. men annars så kan ja be henne om hon har nå som hon vet e bra för du har ju lite mörkare hud än jag :))

      Radera