1 februari 2012

claws

 Funderar på vad jag ska göra åt mina naglar inför gammeldansen.. Mina egna är inte ett alternativ, eftersom de ser helt hemska ut. Alla är olika långa och de går av hela tiden, haha. Så det som återstår är att sätta ordentliga lösnaglar (gel) eller såna från butiken. De ordentliga är minst 50€ dyrare men de håller bättre. Dem måst man ta hand om though (också dyrt!). Butikens lösnaglar sku vara okej, jag är bara så orolig över att de ska lossna i nån kritisk situation. Så, what to do? Det jag också funderar på med dåliga lösnaglar, är att Emma måst sätta dem åt mig eftersom jag själv inte kan det, så det sku måsta göras dagen före D-day. Kan jag då gå i duschen och tvätta mitt hår? Svårt.. Har nån erfarenhet? Little help please?

4 kommentarer:

  1. Hej nicce,
    Dom lossnar int om du låter mej sätta dom ordentligt på, ja ha haft mina engång hela veckan enda tills ja själv rev dom bort, du måst ba behandla dom vackert!;) o dedä limme e ju super litet o du kan ta me de vart som helt så om nån lossnaa så e de ba o limma tibaka de! o ingen märker om en faller nä dina e så fina där under!:)
    Kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. dom e ju int fina, de e de som e grejen ;D men hur e de om ja går i duschen o tvättar håret?? du e bäst!

      Radera
  2. Visst e dom fins, ahmen lägg av! :D
    De går helt bra, ti mej känns de en aning konstit fö mina e så korsta normalt också men joop de går fint!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. skummis. allright ja tror på dej då! du får komma o köpa dom me mej också :))

      Radera