26 februari 2012

äh

Som det ofta är när man har planer att göra nåt med många människor så blir det inte som man trodde. Har suttit hemma hela dagen och väntat på att få sällskap och så plötsligt är ingen påväg. Känns så onödigt att bara vänta för att sen inte ens få veta om att ingen har tänkt komma. Nu är jag helt otroligt irriterad på allt, har huvudvärk och vill bara gå sova och glömma denhär dagen. Borde kanske inte reagera såhär men mitt huvudvärk får mig ofta att bli mer irriterad än jag annars sku bli. Well, sånt är livet. Nu ska jag sätta mig framför tvn med en film för att få tiden att gå, äta middag, gå på en promenad i mörkret, ta en lång dusch och sen ska jag sova. Hoppas att jag vaknar upp med nya krafter och bättre humör imorgon. Hör av mig sen, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar