5 februari 2012

hope this means we'll get a warm summer

Det är minus 25 ute och tydligen har det varit upp till -31 tidigare på morgonen..! Jag har inte tänkt gå ut för att kolla hur det känns när det är så kallt, eftersom jag är helt överförkyld. Dessutom har mitt fönster, som jag har haft öppet sedan sommaren för att ha frisk luft i mitt rum, frusit fast så det inte går att stänga. Så temperaturen i mitt rum är samma som ute. Nästan, haha. Men jag ska äta morgonmål, dricka varm kakao, kanske se på en film och sen fortsätter jag med provläsningen. Somtur är historia det ämne jag helst läser mycket om, annars sku jag antagligen bara strunta i läsningen. Ha en bra dag!
här vill jag vara nu! tog bilden på sommaren i St. Raph. Om nån funderar på att åka utomlands i början av juli--jag rekommenderar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar