19 februari 2012

bara lilla jag

Efter en helt otroligt bra dag hos Helena (bestående av mat, prat, prat och mat) var jag helt supermätt när jag sku ta mig hem. Somtur är jag ju jag, så som alltid missade jag två bussar minst. Bestämde mig för att gå en halv kilometer (till bemböle) där pappa sku komma efter mig. Jag är ju som sagt inte som andra så istället för att klaga och gå långsamt hade jag massor energi, lyssnade på musik (speciellt en sång, linkar imorgon), gick som en tuffing, hoppade över snöhögar och kände mig som värsta ninjan. När det var för mycket snö på gångvägen dansade jag på bilvägen. Kalla mig konstig men jag hade jätteroligt! Nu äter jag lite fisk och broccoli (var i stort behov av nånting salt) och sen ska jag sova. Imorgon ska jag storstäda mitt rum och kanske träffa några söta människor. Goodnight loves!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar