19 februari 2012

sweet

Ligger i sängen och är helt slut. Lyckas inte sova mer än 8 timmar per natt, högst. Tack för det skolan. Men jag tänker strunta i tröttheten (och snöstormen som är svår att ignorera). Jag ska stiga upp, äta ett gott morgonmål, läsa nånting, gå i duschen och försöka få nån att köra mig till Helena. Har inte lust att sitta hemma hela dagen så vad är bättre än att träffa vänner, baka nånting och se på film?! För er som undrar så bestämde jag mig för att ta en veckas paus i min skräpmat- och annat ohälsosamt-lakko. Kommer antagligen att rulla till skolan på måndag men det kommer att ha varit värt det. Ha en skön dag och undvik att röra er för mycket i trafiken (är säkert farligt i dethär vädret)!
Jag hoppades förresten att våren var påväg när jag märkte att det ska vara plusgrader om några dagar. Ser ut som att jag hade lite fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar