24 februari 2012

jag ♥ bloggar

Det känns som att nästan alla bloggar nuförtiden. Jag också. Känner mig så mainstream. Men förutom att jag har denhär bloggen så läser jag bloggar också (förstås), inte mindre än 15 stycken. Regelbundet. Därtill kollar jag mer än fem bildbloggar. Älskar att det är sida upp och sida ner med härliga bilder. Och nej, 9gag räknas inte.
De ända riktigt stora (och då menar jag riktigt stora) bloggarna jag regelbundet läser är Kenzas, Kissies och Andreas Wijks bloggar. Men dem läser väl alla? Vem älskar inte Kenzas och Andreas stil och Kissies...tankar. Haha nej, hon är helt sjukt speciell och vad sku världen vara utan speciella människor?!
Några "mindre" bloggar jag läser regelbundet: Lindas, Petras och Ullis. En av dehär härliga tjejerna slutar kanske snart blogga, eller byter blogg i allafall, för snart kommer hon hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar