28 februari 2012

they think they know me just 'cause they know my name

Heyho!
Lovade ett ordentligt inlägg, så det blir mycket av både bilder och text nu, wohoo! Ska berätta om min dag, som ni säkert vill höra om. Dessutom ska jag visa er lite av en del av min värld, mitt rum. Eller, detaljer i mitt rum mer exakt. För er som inte vet hur det ser ut där alltså.
Hade en lite annorlunda dag idag. Den var jättebra, jag hann till bussen (!), var i tid på alla timmar, skolmaten var god osv. Efter skolan städade jag hos famo och fick plättar till lunch. Jag lånade två filmer av famo (barnfilmer som jag senast såg för kanske 7 år sen) som jag länge har haft lust att se. Kalla mig barnslig men jag älskar att kolla på mumin och allt sånt, det är ju så otroligt mysigt när alla bara är glada och snälla. När jag hade kommit hem i snöstormen med mammas skjuts, satt jag mig på min säng och gjorde nåt jag inte gjort på länge: läxor. Haha, det var inte alls lika roligt som jag hade tänkt mig. Höll på i en timme och blev inte ens klar med alla. Nu har jag tittat på sista delen av ANTM som kom igår och så ska jag snart skriva texten om gammeldansen. Imorgon kan jag välja mellan att gå träna klockan 8 eller att sova sent. Får se vad jag gör. Gjorde i alla fall just en smaskig middag åt mig själv (sallad, tomat, lök, bröd osv..) och är förutom texten ganska färdig att gå sova. Ska ta mig själv i kragen och göra en liten yoga workout före though.. Är i desperat behov av träning.

superdålig kvalle, men det är en liten dagens
dagens part 2
dagens part 3
dagens part 4
så finally, mitt rum (fråga om det är nåt ni ser och undrar om)
nej, det är inte som en vanlig dagbok. det är min sömn- och träningsdagbok :)
Hope you enjoyed it! För er som inte orkar läsa eller se på bilder--hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar