3 februari 2012

soffpotatis

Haha, idag har jag haft en ganska bra dag. Först var det geggaprov, jag får säkert minst 10 i det.. Sen var det tvåtimmars häng i skolan, främst datasalen och matsalen och därefter hissaförberedelse. Egentligen sku jag till Linda efter timmen och sen sku vi träna, men eftersom hon är en sån latmask så blev vi en timme i skolan och gjorde ingenting före jag slutligen tog mig hemåt. Hade ett ganska trevligt äventyr på väg hem faktiskt.. Gick via butiken och där var så mycket folk att det var kö ända till mjölken som är i bakre hörnet (!!!). Sen gick jag till bussen, glad över att vara i tid. Väntade i 25 minuter på en buss som aldrig kom, hoppade på en annan som var 10min sen bara för att märka att den inte hade värmen på så det var lika kallt som i Sibirien inne i bussen. För att göra allt lite roligare fastnade bussen mitt i en rondell så alla måste ut. Mina kloka medresenärer var bara som: "men jaa, vi går till bussen bakom!". Den kunde ju inte heller röra på sig så jag bara skrattade åt dem och ringde mamma som kom efter mig. Nu är jag frusen men på gott humör, så ni får njuta av lite roliga bilder om en stund, haha.
P.s. Senare idag kommer söta Petrus hit, och vi ska bara mysa och se på film och tala om allt och äta. Har inte träffat henne på evigheter så det kommer att bli helt awesome! Ska ha en lugn kväll idag eftersom mitt veckoslut kommer att bestå av provläsning...mera provläsning...ännu mera provläsning...och så lite provläsning till...och ett superhero-party.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar