27 februari 2012

one does not simply walk into mordor...

Har Sagan om Ringen i mitt huvud. Alla saker de säger och gör är bara så bra och jag tror jag är lite kär i Legolas och hans folk, haha. Kalla mig nörd. På tal om nörd så undvek jag fint att skolka idag, fast biologitimmen var så tråkig att jag höll på att somna ett antal gånger. Klarade mig genom timmen galant (kind of) och orkade ännu efter det med en jumppatimme med badminton. Var riktigt dålig. Fast jag kom på en delad tredje plats! Vi var fyra elever. Emma kom som sagt till mig efter skolan, vi satt oss i soffan med tusen täcken, vred upp volymen på tvn och kollade på vår tretimmars rulle. Nu ska jag ta en dusch och gå sova tidigt. Känner mig lite sjuk men sku verkligen inte orka vara sjuk just nu..! Vet att jag har varit lite tråkig idag här och ber om ursäkt, lovar lite intressantare inlägg imorrn! Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar