6 februari 2012

månday

Tjatjaaa! Idag har det varit en konstig måndag. Den började med snöigt väder, ont i halsen och historiaprov. Kunde absolut ingenting i provet och var arg som ett bi efteråt. Men dagen blev bra tack vare det superfina vädret. Det är bara minus tre, solen skiner och himlen är helt molnfri! Älskar varma vinterdagar med sol. Önskar bara att jag hade haft med mig mina shades idag, så jag inte sku ha behövt gå hem med ögonen fast som jag gjorde nu. I allafall så är jag redan hemma, och förutom att läsa lite på konstprovet (som jag inte har tänkt satsa på speciellt mycket) har jag absolut inga andra planer för dagen än att läsa i min bok (som handlar om en bloggare och som inte precis är så "djup", men underhållande är den så jag rekommenderar. Elsas Mode + Elsas Värld heter böckerna i serien som jag har läst), se på alla serier jag missat de senaste dagarna och se på ANTM på kvällen. Så är det sista provet som gäller imorgon och sen är det bara tre dagar till fredag och då är det bara en vecka till gammeldansen! Kan inte tro det riktigt. Men nu ska jag ta en dag i taget och börja med idag. Så, slötittande på tv, here I come!
tog en bild på mig själv medan Nadine provade en kjol. snyggt. ja, alltså vi var en sväng till Sello idag med några tjejer
dagens. hade lovat mig själv att sluta med bilder på mig själv i spegeln men om man inte förstår sig på kameran och ingen är hemma så har man ju inget val

2 kommentarer:

  1. oooj bildena på dej e helt sjukt söta!!!! härliga duu <3

    SvaraRadera