1 december 2011

say you like me

Sitter i köket och föreslår saker som mamma kan laga som middag åt oss under kommande veckan. Hon tycker inte riktigt om mina förslag (fondue bland annat) så det blir ris och pasta och sånt, lite vanligare.
Kändes som första skoldagen idag när jag sku till skolan. Första dagen på en ny period var det ju och det verkar bli en helt bra period. Har helt okej ämnen så.. Idag ska jag klockan 6 på ett franskamöte till skolan och sen ska vi till momi och mofa för att träffa en kanadensisk släkting. Intressant. Före det blir det Gossip Girl och efter det blir det Criminal Minds och sen sova länge och njuta av att börja 10 imorgon!
Fick skällor av rektorn idag. Skojigt, lite skällor om dagen är bra för magen. Vad det gällde behöver inte nämnas..
Dagens höjdpunkt var när jag satt på geografi timmen och min telefon ringde. Jag svarade för att säga att jag inte kan tala och hör bara Emma säga: Nicole, jag har en suverän idé! Härligt. Den var faktiskt bra, ska berätta om det en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar