21 december 2011

thank you for the music

Älska spontanitet! Tog tåget till sello, köpte en julklapp och gick till elixia. Där fick jag veta att tidtabellerna är andra än jag trodde så zumban sku inte gå 18:15. I alla fall så bestämde jag mig för att vänta på zumban (trodde det bara sku vara en halv timme) och sprang på Helena som tränade flitigt. När hon hade tränat klart prata vi lite och sen kolla hon zumbans tid åt mig och den gick först 19:30. Så vi bestämde oss för att gå äta och jag struntade i träningen. Vi satt och åt i runt en timme och sen gick vi omkring i lite butiker före vi tog bussen hem. Så jävla härligt och spontant, I like!
En härlig artist som alla säkert känner till ren men som jag just har upptäckt och älskar:
melissa horn
Hennes röst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar