19 december 2011

clear

Okej så det dåliga vädret gjorde att jag valde att varken gå träna eller gå köpa julklappar. Istället blev jag en stund extra på gammeldanstimmen och lärde mig en ny dans (tillsammans med några andra nolifers) som inte var alls för svår bara man förstod idén. Danserna börjar annars också gå ganska smidigt nu, varken jag eller nåndera av mina killar gör nästan inte alls fel längre. Woopwoop! Efter jullovet fortsätter vi med övningarna och då kommer den typ svåraste dansen (wienervals) och den roligaste (elevdans). Det ända negativa är att det kommer att vara svårt att dansa med alla kilon man lagt på sig.. Fast å andra sidan skakar det ju lite trevligt om magen då.! Haha okej nej nu ska jag njuta av att inte ha nånting att göra och äta en mandarin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar