27 december 2011

no rules

Tittar på ett helt sjukt program om folk som opererar sig i Thailand. Svenskar talar rolig engelska, haha. Tyvärr visar de vita stränder och klarblå himmel i programmet så jag får lite semesterfeber. Vill bara åka till karibien och lägga mig i solen. Men istället ska jag ta en dusch, gå och träna och kanske åka till stan för att träffa Emma. Får se hur jag gör. Jag sku kunna stanna inne lika bra eftersom det är så blåsigt ute. Det regnade t.o.m. in i mitt rum inatt! Kanske jag inte borde ha lämnat fönstret öppet.. Somtur har vi i allafall inte varit utan el mer än kanske en minut igår, skönt!
Min kusins kortfilm var just i tvn! Hon har huvudrollen i en kortfilm som heter Liv och den kommer pånytt i tvn på söndag 1.1.2012 klockan 22:45. På YLE FST5. Kollakolla! Jag förstår inte riktigt idén med filmen men tyckte ändå den är jättebra, tack vare min duktiga kusin.
Det kommer förresten en ny season av Skins snart. Borde kanske kolla..?
älska skins!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar