30 november 2011

Zumbaaa

Fick ut mattaprovet, moddaprovet och finskaprovet idag. Vitsorden: 10+, 7½, 9. Efter skolan for jag till Famo, städade snabbt, drack te och åt morotsbröd och tog bussen till Sello. Hade lite tid över så jag ringde Embla och gjorde en deal om att jag får använda 10€ för att köpa nånting eftersom det inte var mina egna pengar, eller jag hade ju fått dem. Så jag köpte en tröja för 15€.
Det var en spansk tjej som drog zumban jag var på nu på kvällen, och hon hade timmen på engelska medan hon ropade en massa spanska grejer hela tiden (muy bueno, que divertido--filippa!!!). Det var helt otroligt roligt, bättre än nånsin förr och då är det ju alltid roligt att zumba. Det måste ha nånting att göra med fiilisen att lära sig att skaka rumpa av nån som faktiskt kan det. Och jag säger bara det, om nån kan lyssna på Danza Kuduro och inte få lust att dansa, då är den personen konstig. Nu äter jag tonfiskpasta till middag, ska gå i duschen, äta mammas bröd och se på Grey's. Imorgon börjar en ny period, skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar