2 december 2011

like my style

Hittade ett par skitsnygga skor idag i DinSko. Sätter in en bild genast när jag får dem köpta imorgon. De är supervarma, snygga, inte svarta (ovanligt för mig) och så härliga. Det var love at first sight och fast jag gick i butiker och tittade på andra var det ändå de här jag bestämde mig för. Älskar att köpa skor, det är ändå så sällan jag gör det, converse in my heart!
Istället för att gå på zumba tog jag bussen till Emma och åt köttbullar och catchade upp på all gossip och allt som hänt sen vi senast sågs. Dessutom såg vi på Jurassic Park 3an, den var minst sagt dålig. Men helt underhållande som vanligt, haha. När jag for hem med mamma bestämde jag mig efter att ha visat min gammeldansklänning åt Laura (aka min frisör/stylist) och fått den godkänd att jag kanske bara stannar hemma idag. Är trött och har en lång dag framför mig imorgon, så ha en bra kväll folks!


älskar hans stil, kolla in den här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar