23 december 2011

cozy

Imorgon är det jul!!!
Men, igår kväll kom fyra glada tjejer hit och vi spelade Cluedo. Lautapelin (vet inte vad det är på svenska) är helt jävla roliga att spela med vänner! Cluedo var sjukt spännande och man kände sig som värsta detektiven, haha. Tyvärr vann jag inte nåndera gången vi spelade men det var lika roligt ändå.
Idag vaknade jag 13:05 (vakade lite igår och såg på Grey's season 2 som jag lånade av Janu, det var lite svårt att slita sig ifrån det och gå sova..), åt lite, bakade jultårtor, tog fram plastgranen, såg på när de andra tog in den riktiga granen, städade mitt rum (inte så lätt som det låter..!) och nu har jag inget att göra mera. Ja, och så lekte jag lite med Minami och packade julklappar. Det är jag riktigt dålig på om nån är intresserad. Paketen blir alltid helt skruttiga och paketpappren går sönder så jag använder oftast en tejprulle per paket. Minst. Nu tänkte jag se på lite Grey's, äta nånting och bara ta det lugnt för jag är trött och jag måst ju orka vara vaken hela dagen imorgon..! Dessutom firar vi jul hemma hos oss i år så hela familjen kommer att springa omkring och stressa hela dagen. Utom jag som sitter och kollar på Love Actually och The Holiday...
BEFORE
AFTER
BEFORE


AFTER





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar