19 december 2011

Frasse/Frankin

Tänkte göra ett litet inlägg om min mamma och bara snabbt säga att hon är bäst och ingen är lika konstig och rolig som hon. Ibland slår jag henne i att vara konstig, men ändå. Världens bästa mamma!

Måndagar är roliga dagar. Ibland. Idag var det en exceptionellt rolig måndag. Filippa och jag hade en liten tango-session och hon kastade mig på golvet. Tack för det! Jag fick tiden att gå genom att läsa franska ELLE. Jag förstår inte ens rubrikerna men bilderna är roliga att se på..! Nu äter jag mandarin (klementin?), surfar på dehär sidorna (en link i "de" och en i "här") och ska se på Grey's och låtsas att jag har ett liv och att jag inte är lat. Om 1 timme och 40 minuter är det dags för lite modellprogram och sen lite drama med desperata hemmafruar, love them!
världens sötaste Linda!!!

sa ju att det finns bra bilder i ELLE... ge mig en sån till julklapp, tack!


julfestprogram

mums + dagens smycke. köpte det i Paris om inte jag har sagt det förr?

2 kommentarer:

  1. SÅNDNÄA BILDER E INT GODKÄNDA!!!!!!

    SvaraRadera
  2. hahhaha du menar int killen (de trodde ja först)! ja har bara ögon för honom så ja glömde dej :D flååt men du e så söt<3

    SvaraRadera