6 december 2011

yllesockor

Hej på er alla! Det är kallt i Paris, som igår, och det regnar igen. Mysigt som bara vad. Som tur har jag med mig både mina yllesockor, varma kläder och min chokokalender, så jag överlever. Idag har vi mera kurs planerat med lite utflykt efteråt. Skojigt. I Finland firar ni självständighetsdag idag, så woopwoop för det! Är lite ledsen över att jag missar presidentens bal, men jag sparar det på datorn så kan jag kolla på alla klänningar när jag kommer hem.
Dolphin Tale, vet inte om den är bra men jag tyckte i alla fall om trailern. Kolla den en mörk, regnig, onormal decemberdag!

2 kommentarer:

  1. Nicole, keep up the good work, du e härlig :) sku vilja lära känna dej nån vacker dag.. :)

    SvaraRadera
  2. vad snällt sagt hördu, whoever you are! :)

    SvaraRadera