15 december 2011

my first kiss

Grey's Anatomy season one, check! Jag håller på att få en överdos av att göra ingenting men är så trött att jag inte bryr mig. Som tur blir det en lite roligare kväll imorgon och jag har lite planer för resten av veckoslutet också. Dessutom är det bara en vecka till jullovet och då får jag all vila och paus från skolan som jag behöver. Och mat. I mängder. Mums.
På tal om mat åt vi pasta med bläckfiskbläck till middag idag. Helt gott och ganska intressant fast det fick mig att må lite illa, tanken på bläckfiskbläck alltså. Nu har jag huvudvärk och ska ta en snabb titt på boken jag ska läsa till finskan (Lapinvuokko av Enni Mustonen) före det är dags för Criminal Minds, en varm dusch och så mycket sömn jag bara kan få. Jag börjar som tur först 10 imorgon (kanske?) så jag får sova länge. Tråkigt inlägg, njut av denhär istället, lovar att vara intressantare imorgon!
HÄRLIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar