20 december 2011

bubble toes

Har ont i fötterna. De senaste fem timmarna har jag gått omkring i stan och köpt julklappar. Eller, egentligen inte. Jag planerade julklappar medan jag shoppade åt mig själv. Det slutade med att jag köpte en skjorta som jag inte är riktigt säker på om jag ens tycker om.. Visar en bild när jag har tagit en.
I alla fall så måst jag nu skriva en finskagrej om Chisu's karriär och sätta ihop det med Lindas text om Chisus liv. Det finns typ ingen fakta alls om henne så att fylla några sidor med text kommer att bli svårt. Ska försöka iaf och om det blir för svårt ser jag på Grey's istället och tycker synd om mig själv, haha.
Hittade just världens härligaste killar i en H&M reklam, älskar!!!
Les Twins for H&M <---kolla (gå framåt till look 7)!
Les Twins är två franska tvilling-killar (Laurent + Larry) som dansar helt otroligt bra. De har dessutom en helt egen stil (byxorna åt fel håll t.ex.) och de är bara så bra. Kolla in deras videon på hemsidan eller youtube om ni vill se mera! Intervju med dem + en video:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar