3 december 2011

imorgon smäller det!!!

Kom just hem från famo där vi var några timmar med kusinerna. Före det köpte vi mina nya skor med mamma, lite julklappar och annat smått och gott till i morgon. Det pirrar lite i magen ren och jag kan inte vänta längre snart!
Dagens roligaste händelse var när vi kom till famo, och min kusin som hade kallt om fötterna tog av sina skor och sa "oj, jag glömde tydligen att sätta på mig strumpor". Hon är lite tankspridd ibland.
Nu ska jag börja packa och Emma borde vara här om en kvart. Är ensam hemma för tillfället men familjen borde snart komma hem och börja laga middag. Idag äter vi hemlagad sushi, känn er avundsjuka.

Det var en tajt match mellan de ljusa och de mörka men till sist blev det de ljusa som fick komma hem med mig. Supervarma och sköna, kan inte vänta på att få promenera omkring med dem under den kommande veckan..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar