30 december 2011

Elixia vs. Esport

Laddade just ner en "blogger"-app på iPaden så att jag kan blogga från den också. Det är lite tråkigt kanske men bättre än att blogga från telefonen utan bilder..!
I alla fall så har jag inte gjort annat idag än ätit mandariner, druckit TFC och läst Glamour. Var inne på Esports sidor och kollade lite hur det är, eftersom mitt Elixia kontrakt (eller vad det nu ska kallas) tar slut vid årsskiftet. Jag har jämfört båda ställena och dethär är vad jag har kommit fram till:
Positivt med Elixia är att det är lätt att komma dit, det är fint och känns ganska hemtrevligt. Dessutom har massor mysiga töser börjat där på senaste tiden. Negativt är att det är dyrare och att de inte har alla timmar jag sku vilja gå på...
Positivt med Esport är att Ems tränar där så jag sku träffa henne oftare, det är billigare och viktigast av allt: de har hotyoga timmar där!!! Negativt är att det är svårare att komma dit och jag vet inte hur det är där. Därför skickade jag in en request att få komma och prova deras timmar (gratis) och se hur det ser ut där. Så just nu bestämmer jag inget utan går till Elixia för kanske sista gången på zumba. Det har de förresten inte i Esport tror jag, stort minus. Japp, jag har gått och blivit en zumba-junkie. Puss på er

2 kommentarer: