12 december 2011

back to school

Idag har det varit en lång dag. Först vakna sju, gå i duschen och iväg till skolan klockan 9. Sen obegripliga timmar efter att jag har missat massor. Håltimme, tutormöte, gammeldanslektion till fyra. I början av timmen funkade inte dansandet alls men mot slutet gick det prima, speciellt tangon..!
mitt motto när jag dansar gammeldans, haha
Efter skolan sku jag hem i regnet och måste vänta på bussar, byta bussar och vänta på mamma. Sen kom jag hem, åt, läste Glamour och var så slut att jag somnade. Vaknade klockan 8 och såg på America's Next top Model och sen på DHW. Nu sitter jag med Matte och ser på 50 First Dates. Den är sååå härlig, har sett den hur många gånger som helst. Kom dessutom på en sak, eller märkte en sak när jag såg på ANTM. Reklamerna i tvn är faktiskt helt menade för dem som ser på programmet. Tjejiga program (som modellprogram) har kläder, städning, musik, hår, mat, parfym och make-up på reklampauserna. Har inte tänkt på det förr fast jag visste det.
Såg trailern till nyaste Transformers filmen och kan inte fatta att jag inte har sett den! Har de båda andra på ipoden så jag kan kolla dem på tråkiga lektioner i skolan, hehe. Men de är ju så jävla bra att jag bara måst få alla hem i filmhyllan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar