16 december 2011

inget att förlora

Ett sista inlägg för idag. Vi åt tortillas och spelade trivial pursuit med Emma och Assi. Det var ju helt roligt, minst sagt. Eller, jag och Assi spelade, medan Ems skrev sin essä.. Haha. Men nu for de redan hem så jag tänkte kanske se på en film och sen ta igen all sömnbrist. Och äta en mandarin, woopwoop! Meddelar senare vilken film det blev ;)
Jag har hållit på/börjat med en liten grej och ska visa bilder av det hit nåndag om jag hinner eller orkar. Tänkte förresten på att man bara borde göra nånting om man har lust att göra nånting istället för att vara osäker och göra saker som man är säker på att slutar bra. Vad jag menar är, vad har man egentligen att förlora med att chansa lite eller ta lite risker?! Vet inte varifrån dethär kom, tänkte bara att alla säkert vill veta. Nån sa förresten åt mig (en kille!) att min blogg är lite addicting. Jättekiva att höra, fast konstigt. Jag trodde att jag är den ända som orkar läsa vad jag har skrivit för det är bara mitt eget babbel.. Hehe.
Förresten så är Ems helt skitbra på att rita, det vet hon själv också. Hon är min favoritkonstnär. Visar nu fyra bilder som jag just tog och sen när jag har tid kan jag visa en till nån annan gång!
Audrey Hepburn

the Joker

Marilyn Monroe

Megan Fox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar