24 december 2011

have yourself a merry little christmas

hehe den första julbilden jag hittade var denhär, så enjoy
Julaftonsmorgonen är helt klart en av de bästa morgonarna (hehe det skrivs säkert inte sådär..) på året! Idag väcktes jag av att Minami gick på mig. Jag tog hunden med mig ner och det första jag såg var julgranen, som var full med silverbollar och sånt. Vanligtvis brukar vi vara med och pynta granen men igår blev det som när vi var små, vi gick och lade oss medan mamma och pappa pyntade granen. What a feeling att se en fin julgran genast när man vaknar på morgonen! I alla fall, så har vi en liten tradition med att vi får en julklapp var redan på morgonen, så att det inte är lika olidligt att vänta till kvällen. Jag fick Avatar, woopwoop! Sen åt vi gröt och jag råkade få mandeln också, så jag fick Harry Potter and the deathly hallows part 2. Nu kan jag ha mitt HP maraton, haha! Okej, nu tänkte jag bara ta det lugnt och se på the Holiday (och undvika att titta ut genom fönstret eftersom det inte alls är jul ute). Samtidigt väntar jag på att Embla kommer förbi så jag får önska den tösen också en god jul. Myspys. Älska julen!

Ha en bra dag alla, och GOD JUL! Ni hör inte från mig före imorgon igen, för man ska inte sitta framför datorn på julen!!! pussheej

3 kommentarer:

  1. God jul till dej med, världens bästa Nicole! :)

    SvaraRadera
  2. HP MARATHON! done that o du ser pårikit nå flygande föremål efter 18 timmar Harry Potter i streck!

    SvaraRadera
  3. haha flygande föremål låter fint tycker ja!!

    SvaraRadera