14 december 2011

wednesday, onsdag, keskiviikko, mercredi, miércoles, jumatano

Idag öppnade jag fjortonde luckan på min chokladkalender. Det kunde ni inte gissa, va? Hehe nej, men allvarligt så har jag haft feber hela dagen, ändå varit i skolan och haft en sjukt lång dag. Franska, finska, historia, gammeldans. Bytte par i gammeldans så nu dansar jag såhär: dans 1-3 med C. Dans 4,6 och 8 med A och sen förstås då 5,7 och 9 med C. Jävla invecklat helt i onödan. Funderade lite på hur det kommer att se ut när alla bara springer fram och tillbaka som yra höns för att byta platser.. Men jag har större problem än så, för jag vet inte vad jag ska ha för skor. Mina alternativ: höga högklackade (kan gå i dem, det blir bara jobbigt att dansa när man ska skutta fram och tillbaka, dessutom lite obekvämt?), låga/lägre högklackade (kan inte gå i dem, sku borda förkorta min klänning, de är ofta fula) eller låga, typ ballerinor (sku borda förkorta min klänning--> inte kunna ha den nånsin mera med högklackat). Så vad fan ska jag hitta på? Just nu är jag mest för ballerinor..
Fick en otrolig lust att se alla Harry Potter filmer på en dag + natt i rad. Samtidigt som man äter nånting gott. Är nån med mig? Först måste jag bara skaffa sista delen, så efter julen kanske?

hahhahhaha

4 kommentarer:

  1. wohooo jo massa smaskig mat o trevligt sällskap!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. HAAHHHAHAHAHAHA ja skratta såååå mycke åt "fine! you can walk home bitches!!!"

    SvaraRadera
  3. joo ja också! Hahaa

    SvaraRadera