20 november 2011

Coyote Kisses - Acid Wolfpack

vet inte om jag har satt denhär hit tidigare men jag vill se den!!

Det blev inget av att räkna matta. Jag klarade två uppgifter och fastnade på den tredje så jag gav upp. Tittade istället på Awkward maraton på Mtv. Nu ska jag kanske se på nån serie och sen ska jag sova. Men först ska jag njuta av att datorn fungerar igen, haha. Hur roligt det än är med en söndag hemma blir jag otroligt uttråkad efter några timmar så nu får måndagen gärna komma, med provveckan som börjar på tisdag, wohoo!
Twilight igår förresten var dålig. Om jag bara sku ha sett denhär ena filmen sku jag undra att 'vafan är dethär?!' men har man sett en måst man se alla så nu väntar jag då ivrigt på sista delen. Och för er som undrar om jag har läst böckerna, förstås har jag! De är bättre än filmerna åtminstone, haha. Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar