23 november 2011

bad timing

Har julfiilis. Värsta megamys-äta-pepparkakor-lyssna-på-julsånger-fiilis alltså. Inte så värst bra mitt i provveckan i november. Men snart är det december och det har inte snöa ännu..!! Woopwoop.
Annars hade jag moddaprov, det gick inte bra. Sen åt jag säkert minst tusen bröd i skolan och började på tre äppel.. Sen hade jag förberedelsetimme och nu borde jag skriva ett tal och läsa på prov. Tänker nog göra det! Efter att jag har sett på modelljakten, gossip girl och grey's.. Fast just nu skriver jag talet, för Embla ska komma hit och lyssna på det, få se vad hon tycker..!
Ska förresten dricka en smoothie idag också, rekommenderar varmt, det är såå jävla gott.

dagens outfit: gråa byxor, halsduk, skjorta och världens varmaste jacka

alv-filippa, haha
saknar sommaren..!

1 kommentar: