9 november 2011

Cosmopolitan vs. Solo

Skola, hem, äta, se på film, fara till stan på teater med skolan, hem, sova. Intressant dag. Två problem har jag idag. Det första, ska jag sluta prenumerera på Cosmo och börja med Solo istället eller ska jag fortsätta med Cosmo? På något sätt tror jag att Solo skulle vara bättre eftersom jag ändå alltid köper den, fast jag får Cosmo. Solo känns lite mer down to earth tror jag.. Mitt andra problem är att jag fick ett brev från franska ambassaden i Finland, och varken jag eller mamma förstod vad det stod på brevet. Nu är det momi som måste hjälpa oss. Tydligen är jag fransk medborgare, vi var inte säkra förut men nu är det klart, haha. Är nyfiken men samtidigt lite osäker på vad brevet kan betyda. Men det får vänta tills mamma har talat med momi, den dagen den sorgen som man brukar säga. Okej det var dagens visdom.
Nu ska jag äta och se på film, later
hit ska jag om 5 veckor!!! woopwoop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar