3 november 2011

I'm back!

Vanlig, tråkig skoldag idag. Film, argumentation, foto. Vi tog tuffa bilder där det är flera personer på bild och en ser ut som ett spöke, visar senare vad jag menar! Det var iskallt i skolan dessutom, säkert -5grader åtminstone, fråga inte mig hur det är möjligt..! Abina var inte i skolan idag så det var helt tomt i skolan, lite konstigt och tyst liksom. Efter skolan tog jag bussen till Sello för att träna men när jag kom till Sello bestämde jag mig plötsligt för att inte alls gå träna så jag tog en buss hem istället. Moodswings. Eller nånting sånt.. Så kom jag hem och åt bröd, haha. Nu ska jag lite fixa med saker och sen göra läxor före det är dags att sova.
 Dagens intressantaste personer var två typer jag såg från bussen. Den ena var en kvinna, muslimsk antar jag, som satt på sin duk på huvudet, det var ganska fascinerande faktiskt! Den andra var en man som bara stod på en busshållplats och tog av sig sina skor. I november. Det gör ju alla?! Tyckte det var ganska skojigt och blev helt inspirerad till min fotouppgift som jag måst göra för fotokursen. Vi ska ha ett bildspel på bilder vi tagit som har ett tema och så en sång i bakgrunden. Mitt tema blir emotions. Tänker ta en massa bilder av människor (utan att de vet om det) som känner olika saker. Glada, ledsna, arga och så vidare. Hoppas det blir bra! Dessutom tänkte jag låna ett stativ från skolan nu över veckoslutet och ta lite bilder av bilar som susar förbi, som den här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar