11 november 2011

glöm 1.11.'11, idag är det: 11.11.'11 och klockan är 11:11

11.11.11 11:11
Jag säger bara det, om jag sku vara tillräckligt gammal sku jag gifta mig idag, just nu. Måste kännas bra. Men jag är inte precis soon to be married så jag har annat för mig istället. Just nu sitter jag i skolan, i elevcafé och väntar på att timmen ska börja om 4 minuter. Var just i bollhallen och tog bilder av skolans säbäkillar som spelade en match. Roligt med lite omväxling i den vanliga tråkiga skoldagen! Ikväll har jag lite planer men före det ska jag catcha upp med alla serier som jag trots att jag försökt, inte haft tid att se på. Skönt. Om nån känner för att festa, så dethär veckoslutet är jag inte er bästa vän men nästa veckoslut, call me!
make a wish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar