16 november 2011

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That’s why we call it the present.

Skola, inget speciellt utom att vi har en vikarie i moddan som gör mig helt otroligt nervös. Jag blir helt rastlös av hennes sätt att tala supersnabbt och nästan darra för att hon är så stressad. Huj. Efter skolan sku jag till stan och ta foton, men det blev bara lite fotografering och mycket shopping. Köpte inte egentligen så mycket men slösade ändå för mycket pengar och därför bestämde jag och Embla att från och med idag, 16.11.2011, till om en månad, 16.12.2011, ska vi ha shop-stop. Vi får inte köpa nånting utom jag får shoppa i Paris och Embla får köpa tobak. Det kommer att bli svårt som fan men om jag klarar det kommer jag att känna mig helt otroligt bra! Så.. det är månadens challenge. Wish me luck!
lilla my
Jag har sjukt fina vänner förresten, Ems skickade ett super härligt meddelande åt mig när jag vaknade idag, made my day. Tackar sötnos :)
En liten film av när vi var i auditoriet och Fifi var sig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar