27 november 2011

moodswings

Okej, efter att ha stigit upp och tittat ut genom fönstret tog det två sekunder för mig att bestämma mig för att stanna hemma. Jag vet, jag är sjukt tråkig och hur lat som helst, men dethär vädret får mig att bara villa ligga i sängen och se på filmer och tycka synd om mig själv för att jag inte bor nånstans där det är mindre grått. Finland på sommaren är hur fint som helst, men på hösten och vintern, när det är så grått att man sku kunna ta en svartvit bild utan att behöva göra den svartvit, vill jag bara flytta utomlands. Är lite avundsjuk på Ulli nu, som får vara i varma soliga Thailand. Men jag lånade i alla fall några filmer av Helena som jag inte har sett och tänkte se. Dessutom måst jag göra klart mitt slutarbete för fotokursen. Jobbigt, borde hitta en sång som passar till närbilder. Har absolut ingen aning vad jag ska ta för sång... Några förslag?


en suddig outfitsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar