15 november 2011

plättar med smör och socker

Var just hos Famo. Fick lite pengar och mycket plättar, gott! Det är förresten så kallt nu att telefonen nästan inte funkar utomhus. Som Assi så fint sa det: "vafan e här fö jävla istid?!" Amen.
Snart kommer Assi kanske hit faktiskt, bara hon sku kunna sluta missa sina bussar. En var "för tidig" och den andra orkade hon inte gå till. Just så, bra Aski. Vi ska se på film och jag hoppas att den är bra. Den är gjord av dem som gjort Notting Hill och Love Actually, så den borde väl vara ganska rolig.
Fick två challenges idag (ena fick jag för över en vecka sen men ändå, "idag"). Den ena, jag ska hålla tal i moddakursen och tänkte tala om mina vänner och vänskap i allmänhet. Ett litet kind of peptalk åt såna som inte har vänner för att de ska skaffa såna. Mitt ända problem är att jag inte vet riktigt vad jag ska säga.. Har nån bra tips? Det andra som uppkom idag är att jag funderade på om jag kanske sku vara en av dem som talar på skolans julfest..? Jag tänkte, why not? Det sku ju inte vara problem med det, men det ända är att jag inte vet om jag vill. Jag kanske hellre vill sitta i publiken och njuta av julfesten? Men får se, kanske jag gör det kanske jag inte gör det.. Den dagen den sorgen, haha.

1 kommentar:

  1. en misförstådd ass15 november 2011 kl. 21:17

    VADÅÅÅ orka int gå ti andra bussen??? :(( ja missa bussen o gick hem o to genast nästa buss!! :(

    SvaraRadera