6 november 2011

Säg vad du vill

Vad ska man hitta på en grå söndag? Har inte lust att se på filmer efter gårdagens maraton tittande. Sku kunna träna lite, se när Matte får håret klippt och sen nånting. Mår bättre idag, har bara lite huvudvärk. Ikväll när Mel har kommit hem från sitt läger tänker jag ta med henne ut och fota, det är så tråkigt att gå ensam. Dessutom har jag massor skolgrejer som måste göras, modda filmanalys, webredaktör stuff, ansökan till förintelseresa. Varför vill jag åka till Polen och se  förintelselägren? Sku också kunna sätta lite ny musik på ipoden när jag ändå håller på och har det tråkigt. Usch, vill bara ut och träffa folk men det är så grått ute och varmt här inne att jag inte kan dra mig nånstans. Håller på att bli lite för bekväm, sitter hemma ett helt veckoslut och isolerar mig från omvärlden. Snart slutar jag väl skolan och blir expert på dataspel eller nånting. Bu för höst/vinter. Om det sku vara sommar sku jag ligga på en strand nu eller gå omkring i stan. Jag flyttar till jenkkina. Kalifornien mer bestämt. Lever som alla i OC. Suuuuccckkkk, söndagsångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar