14 november 2011

Måndagsbarn

I'm back in business! Efter att ha haft en bloggpaus under veckoslutet tar jag nu upp bloggandet på allvar igen. Det var ett annorlunda veckoslut, verkligen. På fredag var det överraskningsfest hos Helena åt Jenny som fyllde 17. Superbra jätte lyckat och roligt. Dansade mer än på länge och bara hade roligt. Lördagen var mindre rolig men det ska jag inte tänka på mer just nu så vi hoppar till söndag då jag var hemma och hämtade mig från lördagen och firade farsdag med världens bästa pappa. Såg the Lord of the Rings trilogin, det tog en stund eftersom de alla är 3 timmar långa men ojoj det är ju så bra! En söndag i soffan var det alltså.
Idag var det en skön måndag, hade bara 3 timmar, började 10. Sen hem, mysa lite med Minami, blogga och sen mattaläxa, engelskaessä och nån mysig film före DHW på kvällen. Superduper.
Lite bilder från veckoslutet:



födelsedagstjejen till höger!!


fina blommor från lördagen



pupsiga Minami

aaah namnamnam så gott. bulla med grädde på. grädde in my heart
That's all for now. Sätter in ett litet filmtips och några fina bilder senare :) tänkte förresten på en liten grej som att vad om att jag varje dag sku sätta en filmtrailer hit.. filmblogg kind of. bland annat?

1 kommentar:

  1. oj va stunning ja e på den första bilden! :OO o på bilden me mej o martina :OO o cride o ale sku ba ha kunna säga att dom int ville ha mej på bilden, nu e ja ba kauna där i bakgunden

    SvaraRadera